Läkarbesök kl 11.20

Imorgon gäller det....

ska träffa min läkare Stefan imorgon och vi ska då diskutera sista operationen. Den verkar ju ha gått bättre än de tre tidigare då jag har haft JJ-kateter. Frågan är väl hur länge jag ska ha kvar den. Efter uppvaket, då jag pratade med en annan läkare, så sa ju hon att man vanligtvis har kvar den resten av livet men att det inte förmodligen inte gäller mig eftersom jag är så ung ;).

Dessutom tog de ju prover fån urinblåsan eftersom de hittade något som inte skulle vara där och frågan är ju vad det är för något. jag har ju haft några dagar på mig att ringa och få besked, men inser nu (glöm inte av att jag är pessimist) att det måste vara något negativt eftersom jag inte har fått något brev som de vanligtvis skickar då det inte är något.....

Usch, dags att krypa ner i sängen men skulle bli mycket förvånad om det blir någon sömn.

Jag har idag haft en bedrövlig dag med diarre, ont i axlarna och allmän nedstämdhet. Som tur är var mina underbara söner här och jag fick laga mat till dem och umgås med dem i flera timmar. Underbart!!

Hoppas verkligen att ni håller alla tummar och tår för mig imorgon och att dr Stefan har en enkel och smidig lösning på alla mina problem!!!

(foto:privat)
Mina underbara söner!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0