ÄNTLIGEN FREDAG

Alla ni som jobbar tänker väl samma, men även jag dom inte jobbar har längtat till helgen....

Efter dagens tråkiga besök på lasarettet för kontraströntgen, datortomografiundersökning av njurarna...IGEN....Jag får besked om 14 dagar om det är något som behöver åtgärdas men under tiden är det bara att härda ut smärtan och se till att göra alla dfagar till de bästa.

Helgen börjar och Andreas och jag ser fram mot en riktigt solig helg. Imorgon ska vi på kalas och temat är cowboy. Ni som känner mig vet att jag inte gillar maskerader men jag tror ändå att det kommer att bli roligt. Andreas står för maten och fixar chiliconcarne, sallad och frallor till festligehetrna, allt går i cowboytema( får väl se hur kul det blir att leka, vilket inte heller är min grej)

Idag blir det en lugn afton med umgänge och njuta av solen och värmen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0