Lite tråkigheter men massa roligheter

Är åter inlagd på lasarettet då jag har blodförgiftning. Det blir ny operation imorgon då de ska sätta in en stent för att få njuren att fungera som den ska. Ska bli skönt att slippa smärtan och oron för njurfunktionen.

Är nu hemma på permission i fyra timmar för att gratta sonen som slutat trean idag och för att säga hej då till honom då han ska åka till Dalarna en vecka tillsammans med sin pappa och fiska.

Har hunnit boka semesterresa i augusti till mig och Andreas då vi ska vara borta i 14 dagar och bo på lyxhotell, det är verkligen något att längta efter!!

Nu...dags att packa för att åter igen ge sig upp till lasarettet.

Kommentarer
Postat av: Åse

Sicken jäkla skit Marie!!!! Men vilken tur att du tog dig till sjukhuset! Nu ska jag ringa dig för förhoppningsvis är din operation över nu. Många kramar från mig och alla andra i min familj till dig du goa!

2010-06-12 @ 13:33:46
Postat av: Sussanne

Nä,vad orättvist! Blää

2010-06-13 @ 20:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0