Allt löser sig...

....till det bästa så småningom!!!


Det är väl bara att ta till sig det och anta att det är så. Jag har ett helt annat positivt tänk idag och det är verkligen skönt.

De mörka molnen som tornade upp sig igår känner jag att jag idag har kraft och ork att blåsa undan och bara njuta av att idag är en bra dag.

En nöjd liten kille är i skolan, räkningarna är betalda, jag ska titta på en ny lägenhet på måndag och hela min kropp är idag full med energi.

Idag är det dags att träffa skolpsykologen, hon har testat prinsen och resultatet har jag redan sett och de är verkligen GODA!! Som jag har vetat hela tiden har jag en MYCKET intelligent son. Psykologen ska idag förklara djupare om testet och testresultatet och jag kommer inte låta mig nedslås av att mitt ex kommer att befinna sig i samma rum med sin negativa energi!!!

Sååååå, låt den underbara dagen börja!!

(FOTO:PRIVAT)
I London för en månad sedan, tre glada tjejer!!!


Kommentarer
Postat av: Åse

Japp, som vi alla visste - en blivande professor!

2010-03-04 @ 11:10:27
URL: http://magnoliaknoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0