En tisdag som försvann

Under gårdagen så var jag med en kollega på en föreläsning om negativ stress. Innan vi åkte iväg hann vi njuta av en lunch gemensamt. Sådana dagar ger verkligen hopp om att jag snart kommer att vara tillbaka på jobbet, samtidigt som jag känner att jag inte är riktigt redo för det ännu.

När jag vaknade imorse så hade jag rejält ont i min njure, skickade iväg prinsen med Mickan som var snäll och körde honom och sedan återvände jag till sängen och där har jag tillbringat hela dagen fram tills min mor kom efter att ha hämtat prinsen på skolan. Hon lagade våfflor och den store sonen kom sedan på långbesök. Jag tog tabletter och återvände till sängen vilket innebär att det enda jag har gjort denna dagen är i princip att vila.

Imorgon är det växlingsdagen. Prinsen åker till sin pappa och jag hoppas att Andreas har tid och ork att komma förbi imorgon. Vi ska ju umgås i helgen men det känns alltid gott att få lite egentid mitt i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0