Kickar igång denna dagen

...genom att gå och lägga mig igen! Är oändligt trött på smärtan som får mig att inte orka, ovissheten och oron runt min älskade prins. Verkligen tur att jag har honom för hans leende och hans kommentarer får mig ofta att njuta och älska mera.

Idag blir en dag då en del praktiska saker måste åtgärdas men det kommer lösa sig i eftermiddag och om det mot förmodan inte skulle göra det så använder jag morgondagens förmiddag till det som återstår.

Imorgon blir det ju långresa till Hällefors och det ska bli riktigt skönt att hälsa på Anna och Markus, att dessutom ha med sig både prinsen, Andreas och Mickan gör ju inte saken sämre. Jag är helt säker på att vi kommer få en bra helg!!

Vill verkligen boka upp fler sådana helger då man tar sitt pick och pack och lämnar hemmet för nya intryck.....

Idag ska även Andreas födelsedagspresent inhandlas. Jag har under en längre tid tänkt mig ett halsband och hoppas att jag hittar ett som passar honom och som han kommer att gilla. Vi har planerat att fira han lite på söndag, trots att han inte fyller år förrän på tisdag. Jag lovar att han kommer att bli överraskad!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0