Lugn start på veckan!!

Startade denna vecka med sovmorgon. Då posten kom hade jag fått mitt efterlängtade läkarintyg vilket jag då fick veta att jag är fortsatt sjukskriven månaden ut på heltid.

Min läkare ringde i förra veckan och meddelade att han snarast skulle boka ny operationstid för att ta ut stenten som jag har haft för att urinen ska kunna passera njuren och att han återigen skulle kolla på cancerproverna då han inte tror att de skulle visa fel, utan att jag troligtvis har cancer i urinblåsan men på ett väldigt tidigt stadie. Men jag tänker inte låta mig nedslås av detta, utan utgår från att allt kommer att lösa sig på bästa sätt!!

Idag har jag istället lagt tid på att boka bil till fredagens äventyr i Hällefors och att plocka undan lite här efter en lång helg med många trevliga gäster!!

Nu, tillbaka till kortspelet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0