Måndag

Idag ska jag kolla på lägenhet, något jag verkligen ser fram mot.

Jag ska inte kast mig in i något men känner att denna lägenhetheten har gjort sitt nu och att jag verkligen behöver en nystart!

Jag kommer att lista för- och nackdelar mellan de båda lägenheterna och som det är just nu väger en flytt tyngst.

För en flytt:

* Balkong
* Fräscht
* Billigare avgift
* Tvättmaskin


Mot en flytt:

* Flytt
* Vet vad man har, men inte vad man får
* Mer lån


Lägenheten som jag ska titta på ligger på samma gata som jag bor på nu så det blir ingen lång flytt vilket passar både mig och sonen. I avgiften ingår värme och hushållsel vilkt jag verkligen uppskattar.

Ja, vi får väl se....mamma följer med mig och tittar och hon har ju verkligen kritiska ögon ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0