Nya tag

Detta året har ju inte startat så gott men jag är övertygad om att det kommer att bli ett bra år. För att riktigt se till det så planerar jag för fullt.

Jag hoppas ju på en utlandsresa i år men har ännu inte riktigt fått klart för mig om det blir någon. Jag och Andreas hade ju pratat om att åka två veckor till Mew York för att hälsa på hans syrra men det ser i dagsläget inte ut som om vi får ihop det med semesterscheman och annat praktiskt, men vi håller fortfarande tummarna....

Sedan har jag köpt biljetter till Mora Träsk som jag och prinsen ska gå och lyssna på, P!nk biljetter är också inhandlade och det lutar åt att jag och Mickan åker och lyssnar på henne i Göteborg.

De roligaste biljetterna jag har precis fått hem och de är Andreas födelsedagspresent: en resa till Malmö för att lyssna på Rod Stewart. Jag ser fram emot en långhelg i Malmö med shopping och hotellvistelse. Andreas har precis fått reda på att han ska gå en kurs i juni men jag hoppas innerligt att det inte krockar med konserten!!!


Och redan nästa helg händer det ju roliga saker. Prinsen, Andreas, Mickan och jag ska åka till Hällefors för att umgås med det härliga paret Markus och Anna och deras lilla Emma. Ska bli hur mysigt som helst!!

Så jag har verkligen massa roligt att se fram mot och sedan ska jag ju inte glömma Falkenberg och Hönö till sommaren!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0