Speciell

Att jag har en speciell son vet väl du om som läser min blogg och även igår valde han att vara speciell. Efter läxorna var gjorda, utan gnäll var det dags att besluta vad vi skulle ha för mat. Prinsen ville ha hasselbackspotatis. Så långt hängde jag med fast jag tycker att det egentligen är helgmat. Till det ville han ha antigen lasagne eller pizza men där sa hans mamma stopp. Han ändrade sig då och valde kött till.

Det blev en helt fantastisk middag och vi njöt båda två, vilken underbar måndag!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

åhh han är såååå söt MIN lilla lillebror <3

2010-03-30 @ 11:49:49
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: Åse

Sicken mamma, sån fin mat på en måndag! Här hemma fick var och en värma en färdig hamburgare från scan....

KraM

2010-03-30 @ 18:13:58
Postat av: tess

Tusen tack och glad påsk även på er. //Tess

2010-03-31 @ 21:31:35
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0