En helg i kärlekens tecken

Startade helgen med en helkväll med Andreas. Lika mysigt som alltid, vilken underbar man jag har träffat!!

Lördagen startade underbart med en lugn förmiddag. Andreas gick till jobbet och jag och Johanna målade naglarna, sminkade oss och klädde oss inför det stundande bröllopet.
(FOTO:PRIVAT)
Jag och Johanna efter vigseln

(FOTO:PRIVAT)
Brudparet, min kusin Helena och hennes man Daniel
(FOTO:PRIVAT)
Min älskade bror och min underbara svägerska
(FOTO:PRIVAT)
Bernt, min älskade mamma och broderkakan

Efter ett vackert bröllop i kyrkan, champagne, mat och vin återvände vi hem efter massa danssteg i benen. Tack Helena och Daniel för en fanta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0