Måndag

Steg upp idag för att äntligen återvända till arbetslivet. Visserligen bara på deltid ett tag men ändå tillbaka till vardagen. Jag äter ju fortfarande pencillin och är fortfarande trött efter blodförgiftningen så efter jobbet var jag ordentligt trött.

Monica mötte upp mig utanför jobbet och vi tog en promenad hem till henne där jag blev bjuden på lunch. Jag tog sedan en promenad hem för att tvätta. efter helgens resa så var våra kläder ordentligt smutsiga och sotiga men efter ett par timmar i tvättstugan så var det klart. Jag och andreas slappade och kollade på Tv medans prinsen valde att spela X-box då han under helgen vi varit borta hade tankat ner en massa nya spel på X-box Live. Eftersom vi alla var lite trötta blev det hämtmat vilket var riktigt skönt då det inte fanns en chans att jag skulle orka laga någon mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0