Nya utmaningar

Blev igår invald som ordförande i vår styrelse. Massa förändringar pågår i mitt liv just nu och jag ser med tillförsikt på allt detta, både positiva och mindra positiva förändringar!!

Hade ett mycket bra samtal med min kloka bror igår och även om jag inte håller med honom i allt så är det alltid bra att få en annan infallsvinkel från någon som jag älskar och som jag vet vill mitt bästa, även om sanningen kan vara svår att höra ibland!!

Jag är så oerhört tacksam för de människorna i mitt liv som jag har nära mig. Tänk att jag har haft sådan tur!

Jag älskar er och ni vet vilka ni är!!


Kommentarer
Postat av: M i z c a

Jo det låter ju bättre, men men..

2010-11-12 @ 16:00:14
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0