Vilken dag!!

Idag startade vi dagen genom att vakna pigga. Jag hade bestämt att jag skulle följa med Jakob till skolan idag under förutsättning att jag inte hade ont. Vi traskade iväg i snön och en mycket go, glad och aktiv kille gjorde ett hästjobb i skolan.





Efter skolan så gick vi hem och startade upp pepparkaksbak.



Jakob spritsar för fulla muggar.



Fina pepparkakor.



Sedan var det dags för vårt obligatoriska pepparkakshus och i år gjorde ett utedass.



Sedan var det dags att dekorera resten av pepparkakorna. Prinsen ville att jag skulle skriva namnet på alla de han ville träffa på julafton :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

va fina pepparkakor =). Jag tänkte att jag kanske ska försöka att komma ner när Jakob fyller år. Istället för att skicka ner presenten. Men jag får kolla vad biljetter och så kostar. Så hör jag av mig. Puss

2010-11-30 @ 11:02:04
URL: http://tjohannas.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman

Åhh vad SÖTT med alla namn och jag ser minsann mitt :-) KRAM

2010-12-14 @ 17:21:25
URL: http://www.bloggfamiljen.se/?blog=starwoman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0