Vilken härlig dag

Trots dålig nattsömn och värk så har dagen börjat bra. Prinsen åkte precis iväg med en kompis för att spela bowling och kommer vara borta några timmar vilket innebär egentid, som jag tänkte använda till att tvätta och plocka undan här hemma.

Nio dagar utan cigaretter och det går bra, härligt att ha Andreas som stöttar och uppmuntrar. Min kompis Catta har varit rökfri lika länge och fick en soffa av sin mamma idag som present för att hon klarat att sluta röka, härligt och kul för henne.

Jag har en önskan också men tänker inte berätta den för dig ännu, men hoppas verkligen att allt kommer att gå bra!


Hoppas du får en riktigt bra dag för det ska jag ha!!


Min underbara prins!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0