Dagens

Startade dagen med att gå på Prinsens utvecklingssamtal. Han har verkligen växt sen han började fyran och han utvecklas hela tiden. Skolan ska ge honom ytterligare utmaningar då han är otroligt lättlärd, allmänbildad och vetgirig. Ser fram mot att se hans utveckling.

De har låtit honom börja på femmans engelska då han visat sig ha otroliga engelskakunskaper och detta är något som han själv tycker är otroligt kul.

Sedan fick jag besök av Monica och efter en fika gick vi ner till stan då hon skulle köpa doppresenter till sitt yngsta barnbarn. Det slutade med att jag kom hem med ett par påsar också trots att jag inte skulle handla, men jeans och ett par tröjor behövdes i garderoben så det var inget egentligt onödigt.

Sedan åt jag, Monica, Mickan och Andreas kinamatsbuffé. Prinsen kom hem en snabbis för att hämta vinterjacka och stövlar och nu ska jag krypa ner i sängen och vila en stund innan kvällen kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0