En sådan där dag

Idag är en sådan dag då jag inte orkar vila mer men ändå inte har kraft och ork att göra allt jag vill/måste göra.

Har en lång lista på sånt som borde göras:

*Stortäda toa
*Städa Prinsens rum
*Plocka undan
*Damma och dammsuga
*Torka golv

*Ringa läkaren och boka tid
*Klacka om mina stövlar (eftersom jag inte har råd att köpa nya :( )


Och en lista på sånt som jag vill göra men inte orkar/har råd med:

*Köpa nya jeans
*Sola
*Köpa nya stövlar


Har börjat på toan men eftersom jag har värk och tänker att jag inte ska behöva vila idag så går det sakta, önskar att jag kunde vara lika effektiv som jag var innan jag blev sjuk.



Längtar efter båda mina storfiskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0