Onsdag

Idag åker prinsen till sin pappa för att tillbringa resten av veckan hemma hos honom samt helgen. Tycker att det känns riktigt tråkigt att han åker iväg men samtidigt är det skönt för honom eftersom jag fortfarande har så ont och behöver vila mycket. Då kan det ju vara roligare att vara hos pappa och leka med sina katter.

Jag funderar om jag redan nu ska börja kpa julklappar men jag har inte riktigt lust. Jag vill att de ska vara julpyntat i affärerna och känna lite julstämning när jag köper julklappar så jag tror jag väntar lite till.

Jag är ju sjukskriven till början av december så det finns ju tid att shoppa även nästa månad.



Favorit i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0