Saknad

Denna helgen var det meningen att jag skulle tillbringa på en båt och i Riga och fira min mammas 60-årsdag, men eftersom jag återigen blev inlagd på lasarettet i torsdags pga njursmärtor så vågade jag inte riskera att bli sjuk på båten. Såg framför mig, smärta, ambulanshelikopter och en massa strul så jag valde efter en stunds diskussion med min mamma att stanna hemma och vila.

Jag var verkligen trött efter min korta sjukhusvistelse så helgen har varit riktigt lugn men absolut inte tråkig. Har träffat fina männisor och fått skratta.

Söndagen har också varit en riktig lugn dag med kinesmat och nu står Andreas och trixar varma mackor ala 80-tal. Mums vid TV-n och det fortsatta slappandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0