Tråkigt inlägg

Sonen har varit hos sin pappa i helgen och kommer hem efter skolan på ett rasande humör. Har haft en jobbig dag i skolan då han upplevts som ledsen. Han berättar att han spytt under morgonen och att dagen har varit riktigt jobbig. Jag är trött eftersom jag har haft ont hela dagen och inga tabletter hjälper. Har varken ork eller kraft att ta honom nära som jag skulle vilja göra sådana här dagar. Hoppas morgondagen blir mycket bättre.



Åh vad jag älskar trots allt!! Underbara barn!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hälsa gullungen att jag ska försöka att komma ner den 12:e nov. Hoppas han är hemma då och att vi kan hitta på något mysigt. Bio och mcdonalds kanske =. Hoppas att han kanske blir på lite bättre humör =)

2010-10-12 @ 17:13:43
URL: http://tjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0