Ännu en måndag

Ny vecka och ett viktigt läkarbesök imorgon.

Jag ska då träffa min läkare och undersökningar ska göras för att de ska besluta hur de ska gå vidare med min operationsskada som inte har blivit bättre med tiden. Läkarna har ju hoppas att det ska självläka men eftersom det inte verkar har gjort det så kommer det väl krävas åtgärder, men mer om det när jag vet vad som kommer att hända.

Idag startade dagen lugnt. Andreas har gått till jobbet och prinsen har jag följt till skolan. Jag är fortfarande dödsförkyld så jag tänker mig en vilodag idag för att kroppen ska få en god chans att återhämta sig.

Hann ju med att putsa fönster och byta gardiner i köket igår så det finns inga krav på att göra något speciellt, skönt!

En glad prins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0