Ännu ett besök på akuten

som slutade med ytterligare en pencillinkur och om den inte hjälper och jag får feber och frossa eller värre smärtor så blir det inläggning igen.

Började igår morse med värk i njuren och under gårdagkvällen bestämde jag att jag skulle åka till lasarettet idag om det fortfarande gjorde ont(vem försökte jag lura?? Smärtorna har ju aldrig försvunnit av sig själv utan det har alltid slutat med att det blivit värre)

Kom till akuten där de tog prover och konstaterade att det var början på njurbäckeninflammation.

Då har jag hunnit med akuten tre gånger på en vecka, känns ju som det finns annat att göra här i livet. Men jag har ny läkartid den 21/9 och hoppas då att de åtgärdar njuren så jag kan få vara frisk och börja jobba.


Kommentarer
Postat av: Anna

Usch å fy... Jag tycker du har fått genomgå tillräckligt me skit...

Hoppas de blir bättre... Kram å krya på dig...

2010-09-17 @ 18:19:02
URL: http://metrobloggen.se/mrstwisted

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0