Fullt upp

Idag har dagen gått i ett, Startade tidigt då Andreas gick till jobbet. Efter det mysstund med prinsen innan jag följde honom till skolan. Sedan var det dags att hjälpa honom att städa hans rum och vardagsrummet som var fyllt med LEGO och massa andra prylar. Han hade bestämt att han skulle ta med sig en kompis hem som inte varit här innan så jag hade lovat att hjäpa honom att städa undan.

Passade på att tvätta samtidigt, massa tvätt trots att jag inte tyckte det var längesedan jag tvättade.

Sedan hämtade jag två gulliga killar på fritids som genast satte igång att leka medans jag avslutade tvätten och stekte pannkakor.

Nu blir det snart slappa vid TV:n och kolla fotboll. IFE mot Göteborg idag och jag hoppas Elfsborg gör massa mål.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0