Kanske skulle köpa en kamera ändå

Väntar på bilder från i midsomras då vi var i Lysekil och väntar på bilder från Turkiet. Eftersom jag inte har en egen kamera är jag beroende av att andra fotar och oftast gillar jag att vara med på kort men nackdelen är att jag måste vänta till de har tid eller lust att skicka foton till mig och nu väntar jag.

Ser fram att få se korten och få dela dem med er men vet fortfarande inte när de kommer.

Idag blir en lugn dag, har bokat tvättid då det finns en hel del tvätt att ta tag i. Sonen kommentar var imorse "jag vågar knappt gå in på toaletten för det ser ut som tvättkorgen kommer att sprängas vilken sekund som helst" så du fattar att jag har lite att ta tag i.

Andreas börjar jobba idag så det blir mer och mer vardag för alla människor runt mig. Jag avslutade ytterligare en pencillinkur i förrgår och njuren gör sig redan nu påmind så det dröjer förmodligen inte länge innan deta är dags igen för nästa kur. Hoppas att slippa något lasarettsbesök i alla fall!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha:D vilken rolig kommentar. Pussa gullungen från mig och jag ska försöka komma ner snart igen. Puss å kram

2010-09-01 @ 22:54:30
URL: http://tjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0