Hemma på permission

Min operation hade gått bra trots att det var lite mer komplicerat än vad det hade trott från början så istället för fyra timmar tog den sju timmar vilket ledde till att jag fick tillbringa första natten på uppvaken fulltankad med morfin eftersom ryggmärgsbedövningen inte tog som den skulle.

Sedan har jag legat på avdelningen och varit rätt borta och sovit den mesta tiden!

Men nu är jag äntligen hemma på permission och allt verkar vara som det ska så nu ska jag bara vila mig i form i några dagar och sedan slipper jag förhoppningsvis all sjukvårdbehandling för lång tid framöver!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det gillas :)!

2011-04-10 @ 12:35:19
URL: http://Tjohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0