Värk men lycklig

Veckan har mest bestått i att vila och ligga och kolla TV, har aldrig tittat på så mycket TV som den här veckan. Tyvärr envisas värken med att mola vidare men jag har ändå orkat med att njuta av gästkockarna på Grand som tillsammans med Andreas komponerade en underbar lunch som jag och mamma blev bjudna på av Andreas (han fjäskar med svärmor ;), vilket hon uppskattar)

Idag fick jag en vacker blomma när han kom hem från jobbet!! Underbart!!

Andreas och Leíf Mannerström

Önskade att jag hade fotat maten men glömde fullständigt av detta men vår meny bestod av:


Ångkokt västerhavs torskrygg med ostron och blåmusselbuljong, Anya potatis, palsternackor och friterad Grebbestadsansjovis.


Fantastiskt, underbart och gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0