AVC

Efter lunchen igår fick jag ont i buken, tog värktabletter men smärtan ville inte ge med sig. På kvällen då det blev värre ringde jag till sjukvårdsupplysningen och de tyckte att det var bra om jag åkte upp till akuten. Mickan var snäll och körde mig upp och höll mig även sällskap i väntrummet. Snabbt konstaterades det att jag hade e urinvägsinfektion och med en antibiotikakur for jag hem och kröp ner i sängen.

Jag har sovit riktigt dåligt du jag hade frossa och frös och på morgonen tog jag tempen och hade då 38 grader. Jag beslutade mig då för att jag idag ska ligga i sängen hela dagen och försöka bli frisk. Idag blir en dag full med smärstillande och febernedsättande för att förhoppningsvis må bättre imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0