Tisdag

Startade tidigt idag och började i tvättstugan men gick sedan och la mig en stund igen. Vaknade och fick strax efter det besök av Linda och vi åt lunch ihop.

Tvätten är nu klar och jag sitter och väntar på mamma idag igen då det blev en kort shoppingrunda igår och vi tänkte fortsätta att kolla runt på reorna idag.

Jag funderar på vad jag ska hitta på till Andreas i födelsedagspresent, har en klar tanke och tror att jag kommer hålla fast vid den då jag vet att han kommer bli glad för det och att det kommer att glädja mig med. Givetvis kan jag inte skriva om det här på bloggen då han ibland är här inne och tjuvkikar.

Nu ska jag vila fram tills min mamma kommer då jag har ont idag trots att jag tagit smärtstillande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0